Tuesday, January 26, 2010

..kenangan adtec kulim...

arini..ntah cm ner..terjumpe plak gambar yang aku sendiri dah tak ingat langsung..ni masa aku sem1 kat adtec kulim..join silat ..Persatuan Seni Silat Pusaka Gayung Kedah..tapi gmbr ni masa aku attend training untuk silat olahraga..hampir keseluruhan bdk2 kelas aku join.. hahaha.. kenangan betul la yang nie..tiap2 malam training atas padang..sampai sakit2 badan..esok mula la mata mengantuk nak gi kelas kul8 pagi.. Guru Utama Cikgu Majid Mat Isa pada tahun 2001 dengan jurulatih ialah En Ramli Ahmad dan pegawai penyelaras (PSSGM) ADTEC Kulim ialah En Hasri Abd Hamid...


yang ni plak..kenangan mase program sambutan kemerdekaan tahun 2003 kalau xsilap aku..lokasi: kat lata bukit hijau..kedah.. program berkhemah kat situ..kira ok gak laa..xla boring sangat program yang ni..banyak gak la aktiviti.. LDK pn kira ok jugak..fasilitator dari luar..first event yg Adtec anjurkan utk budak2..hasil idea En.Pickry..gambar ni masa pukul 3pg..kami direndam dalam air sungai yg tersanggaattt la sejuk.... ggrrr...menggigilllnyeee...tak terungkap dengan kata2 laa...mane satu aku dlm gmbr nie??..hahaha (baju hijau berdiri kat tengah2)


No comments: