Tuesday, January 19, 2010

..dilema...


..dilema untuk terima kerja baru..terkeliru diantara minat, cita2 dan keluarga...bkn senang untuk aku capai tahap yang aku jalani sekarang ini..co. ni ajar aku macam2..tentang perkara yang tak pernah terlintas difikiran aku sebelum ini..tapi semua itu pengalaman berharga..bukan semua orang mampu lakukan sama seperti yang aku capai sekarang ini..mendapat perhatian oleh pihak atasan diatas pencapaian aku, menjadi isu bagi segelintir pihak..yang masih lagi seperti katak dibawah tempurung..yang masih lagi ada PHD..tak boleh tgk orang lain maju.. lebih suka tengok sesama bangsa mundur...ape nak jadi ngan kaum aku ni..hai, manusia skg ni bukan nyer kejar kemajuan..kejar kemunduran agaknyer..

...buat masa sekarang..tgh menghitung hari untuk meninggalkan office nie..tapi mungkin jalan yang terbaik untuk aku mengorak langkah baru..demi jawatan yang lebih baik dari sekarang..aku harap, dapatlah aku menggunakan sebaik mungkin pengalaman yang aku timba kat co. ni untuk aku cuba ditempat baru aku nanti...

No comments: