Amazon Deals

Saturday, March 27, 2010

dah lama xupdate blog nie...

dh hampir dua bulan aku xupdate blog ini..maybe aku sibuk sangat ngan keja aku skg nie..lg pun..idea tgh kurang..ermm..xpe la, tgu la bile internet dh siap pasang kat ofis nt..laju la aku bertenet...aku skg lebih suka berfacebooking skg nie...

life..masih sama...masih bosan seperti dulu.. =( maybe penantian yang tiada kesudahan tu lah buat aku macam nie...sape aku nk mula kan bicara..sape aku nk minta lebih2....aku kena faham masalah dan situasi yang perlu dihadapinya sekarang ini....

tapi...sampai bila.......aku x sanggup sebenarnya..lihat kehancuran hati orang lain demi kebahagian diri sendiri...tapi ape daya aku untuk menolak semua ini berlaku...yang penting, aku jalani hidup aku sebaik mungkin..demi diri aku sendiri..demi mak dan abah..dan yang lain2....

cuba..untuk alih kan fikiran untuk tidak lagi mengenang kisah lama....tapi,kenangan sentiasa datang dan menghantui diri aku ini....bukan mudah untuk aku melupakannya...Ya Allah..berilah aku kekuatan..dan ketabahan...