Tuesday, August 17, 2010

maafkan anakmu!.. =(

pesal la aku pikir mcm2...silap tul kata cm tu kt post terakhir aku...nk dijadikan cite ..next day, mak dtg opis aku..dia ckp leklok jer ngn aku..mtk anta balik umah..aku terkesima kejap..bila dengar mak cakap cm tu..ingtkan dia marah agi...mungkin dia perasan yang baju aku ade agi dlm mesin basuh tu kot..

xpe ar..aku xkisah pn..jnj..aku xmnjawab pe yg dia kata malam tu..almaklum la, bulan pose..sumer nye penat..letih..terganggu..tapi aku pendamkan je la..biarpon air mata berjurai2..mengalir bak sungai pahang kt umah..huhuhuhu....

nk call hubby, line dia xclear plak..xpe ar, biar aku settle sendiri mende mcm ni..sampai bile nk mtk dia punye pendapat jer..tapi aku sedih bile kenangkan hubby...sanggup susah payah tlg aku..datang jauh2 semata2 nk tlg..thank you hubby!..

No comments: