Wednesday, February 1, 2012

New Bunny Babies

Hepi sangat2.. dah brape bulan dah xdapat bunnies..last Mummy Blanco beranak dapat 11ekor, tapi semuanya tak dapat diselamatkan.  Begitu jugak ngn Lulu..beranak pandai..jaga anak fail :( ..frust betul aku masa tu..tapi nak kata apa..semua tu ketentuan Allah swt.

Hari ni..1/2/2012, Mummny Negro beranak lagi..last time 7ekor..semua nya dah xde..semua dah letgo kat owner baru.. kali ni.. Mummy Negro beranak 6 ekor..memang betul gerak hati aku. Waktu balik time lunch nak tengok diaorg..tak sangka..Mummy Negro bagi suprise.. 6ekor anak Mummy Negro yang montel2 tergolek atas jaring..ade yg dh tersepit..ade yg dah jatuh atas lantai..kesiannya..nasib baik aku perasan..yang jatuh tu aku mandikan dan lap kering2..masukkan semua dalam bakul bersama2 bulu Mummy Negro...

Harap sangat kali ni semua baby bunnies ni hidup dengan sihat, seronok tengok mereka membesar..dan yang paling buat aku happy..Mak dah makin seronok pulak lihat aku bela diaorg nih. Alhamdulillah..dah banyak kali mak tolong aku jaga diaorg nih..sayang mak :)

Kat sini aku upload kan beberapa gambar Mummy Negro dan baby2 kesayangan nya..kali ini aku alihkan diaorg dalam sangkar kecil dan tempatkan diaorg berhampiran dengan rumah agar dapat pantau Mummy Negro dan baby lebih kerap lagi..



No comments: